28 Şubat 2012 Salı

http://www.gonenpazari.com/index.php?do=catalog/start

1 yorum:

  1. merhaba,

    mail atmaya çalıştım ama bıraktığınız mail adresine bir türlü mail atamadım sürekli hata verdi.

    blogumdaki kampanyaya katıldığınızı belirtmişsiniz.kampanyaya katılıp da yorum bırakan herkesin yorumunu onaylıyorum.günde 3-4 defa bloguma giriş yapıp yorumları tek tek inceliyorum.ama size ait bi yorum gelmemiş.

    gelen yorumu yayınlamama gibi bir art niyetim olamaz çünkü gelen yorum ve katılım ne kadar çok olursa bu benim açımdan daha iyi anlama gelir.sanırım bir yanlışlık olmuş olabilir.şartları yerine getirip yorumu yazarken yollandı zannedip hemen kapatmış olabilirsiniz.çünkü yorumu yayınla dedikten sonra kelime doğrulama bölümü çıkıyor bazen katılımcılar ona dikkat etmeden yorumu yayınlandı zannedebiliyor.

    sizden ricam tekrar bir yorum daha yazabilirmisiniz.

    http://sonugurumnaz.blogspot.com/2012/02/gonenpazaricom-isbirligiyle-3-kisiye.html#comment-form

    YanıtlaSil